2 Şubat 2012

JOHN FRIEDA ŞAMPUAN/SAÇ KREMİ VE 1 SORU

Beyazlarımın gittikçe artması nedeniyle sonunda cesaretimi toplayıp iki ay kadar önce saçlarımı boyamıştım hatırlarsanız. Fakat uygulaması kolay olmasına, ve saçlarımın yıpranması bir yana, neredeyse bakım görmüş gibi olmalarına rağmen, beyazlarım neredeyse hiç kapanmadığı için memnun kal-a-mamıştım (Loreal'in köpük boyasını kullanmıştım). 

Tam o ara, Limango'da John Frieda kampanyası olunca, ve bir de 10 TL'lik hediye çekim olduğunu hatırlayınca, kahve tonlarındaki saçlara özel, tonları belirginleştirici olarak sunulan ("Brilliant Brunette / Multi-Tone Revealing") şampuan ve saç kremini satın aldım.


Ben her ne kadar oldukça uygun fiyata almış olsam da, insan etiket fiyatını bilince çok büyük bir beklenti içinde oluyor haliyle. Ne yazık ki öyle abartılacak bir etki, çok müthiş bir parlaklık ya da canlılık getirmedi saçlarıma.

Üstelik benim saçlarım çok ince telli olduğu için, kendi halinde kurutup bırakınca (yani düzleştirici kullanmayınca) uçuş-uçuş oldular. Saçları ince telli olmayanlara bu terimi nasıl anlatabilirim bilmiyorum; bir nevi aslan kıvamında diyebilirim :o) Sanırım kalın telli ve/veya kıvırcık saçlarda çok daha iyi sonuç verecektir. Ama ben bitince tekrar almayı düşünmüyorum.

š

Bu konu bir yana, iki ay geçtiği için saçlarımı yeniden boyama vakti geldi. Ve mideme kramplar girmeye başladı yine. İlk paragrafta "cesaret ettim" dedim ama, saçlarım konusunda inanılmaz takıntılıyım. Saçlarım yandı, kurudu, mahvoldu gibi şeyler okuyunca aklım çıkıyor! Bu yüzden de hala klasik boyaları kullanmaya korkuyorum :(

Fakat kaçış yok tabii. Önceki yazıma yapılan yorumlarda, herkes "Palette"ten yana kullanmıştı oyunu.  Geçenlerde Gratis'te Palette'in de köpük boya çıkardığını gördüm. Üstelik "mükemmel beyaz kapama" ibaresiyle!

Sorum şu: Palette'in köpük boyasını deneyen var mı? Ve gerçekten beyaz saçları tamamen kapatıyor mu?

Ya da, ikinci bir soru: Benim gibi saçları ince telli olup, saçlarını uzun zamandır kendi boyayanlar, en çok hangi marka ve seriden memnun kaldı? Özellikle saçları yıpratmama ve beyaz kapama konularında!

10 yorum:

  1. canım benimde saçlarım ince telli ve beyazım çok
    ben en iyi sonuzu palette de yakaladım
    saçlarım biraz uzun olduğu için 2 paket boya kullanıyorum bol kullandığım için beyazları daha iyi kapatıyor
    köpük boya hiç denemedim ama çabuk aktığını ve beyazları pek kapatmadığını duydum
    birde merak ettiğim uzun saça bir tüp yetiyormu ki

    YanıtlaSil
  2. Eyvah bendede bayzlar başladı :) Zor bu işler yaaa...

    YanıtlaSil
  3. kuaför boyası dışında hiçbiri malesef çok kalıcı olmuyor hele bazıları hemen akıveriyor,bu nedenle artık kuaförde boyatıyorum mecburen,gerçi beyazımda yok ama boyamaya alışıncada hep boyatayım istiyor insan..
    iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  4. Yoğun tezahüratlar sonucu haftasonunda saçlarımı Palette ile boyadım. Yakında da değerlendirmemi paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  5. benim beyazım yok, koleston kullanıyorum, gerçi kuaförü tercih ediyorum çoğunlukla ama, evde boyadığımda koleston, arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla köpük boyalar boyaması olsun sonucu olsun harikaymış, palette nasıl, sonucu paylaşmanı bekliyorum :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz olmayınca köpük boya büyük kolaylık tabii. Önceki saç boyama yazımda da paylaşmıştım zaten.
      Fakat beyaz kapama başarısı oldukça düşük ne yazık ki. Bu yüzden de benim durumuma pek uygun değil ne yazık ki :(

      Sil
  6. Güzel bilgiler için teşekkürler. Evet bende kullandım bazı ürünlerini. Ama kolay bulunmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu bulmaktan ziyade dışarıda satıldığı fiyatlar pek makul gelmiyor bana. Ancak böyle kampanyalar olursa denemek için izin veriyorum kendime ;)

      Sil
  7. ben de eskiden saçlarımda beyaz var diye rahatsız olup boyatıyordum saçımı ama boyatmayı bıraktıgımdan beri beyazlarım azaldı nedense :)

    şampuan konusunda ise sülfatsız harhangi bir sampuan kullanabilirsin aslında. sacın boyalı oldugu için bu tur sampuanlar daha ıyı gelır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne bileyim, ben henüz kendimi alıştıramadım bu beyaz mevzusuna. Belki bir gün "yeter!" deyip kendi haline bırakabilirim ama şimdilik boyayla kapatmayı tercih ediyorum.

      Şampuan olarak ise, bittikçe yeni bir şey deneyerek en optimum seçeneği (kalite ve maliyet açısından) bulmaya çalışıyorum. Henüz kesin bir kanıya ulaşmış değilim. Ama haklısın, sülfatsız, silikonsuz saç ürünleri en iyileri galiba!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...