19 Eylül 2011

BENİ BU GÜZEL HAVALAR MAHVE...DECEK!


Resim şu anki ruh halimi gayet güzel anlatıyor sanırım. Aslında "neden bu kadar stresli olmam gerektiğini", "hayata -büyük ihtimalle- bir kez geliyor olmama karşın neden kendime bu kadar yüklendiğimi", "neden her şeyi oluruna bırakamadığımı" ve neden, neden, neden daha bir çok soruyu da eklemeliydim ama yerim dardı :-)

Yine de güzel şeyler de yok mu, var! Mesela resimde de görülen yeni telefon aksesuarım. Kendisini şu anki bana çoook benzettiğim için ilk görüşte aşık oldum. Yani... "Hassstasıyımmm"! T-box'tan 7.99'a aldım. İndirim ürünlerinde 2 alana 1 bedava kampanyası yapmışlar. Bir kemerle bir de küpe aldım; hepsi 18 TL tuttu. Mutlu oldum.

En azından bir süreliğine soru ve sorunlarımı unutturmaya yetecek kadar!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...