12 Haziran 2011

HAYAL EDİYORUM... ÖYLEYSE VARIM...

Bugün içimden yazmak gelmedi. Sabahtan beri erteledim durdum. İçimdeki sıkıntının geçmesini bekledim. Geçmedi. Biraz hayal kurarsam iyi gelir diyerek, John Lennon'ın muhteşem parçası Imagine'ı, bu kez Glee oyuncularının yorumuyla bulup dinledim.


Cennetin olmadığını düşün,
Denersen kolay olduğunu görürsün.
Altımızda cehennemin olmadığını,
Üstümüzde sadece gökyüzünün var olduğunu düşün.
Tüm insanların,
Bugün için yaşadığını düşün.

Ülkelerin olmadığını düşün,
O kadar da zor değil aslında.
Öldürmek ya da ölmek için bir sebep olmadığını,
Ve dinlerin var olmadığını düşün.
Tüm insanların,
Barış içinde yaşadığını düşün.

Hiçbir şeyin sahibi olmadığımızı düşün,
Bilmem yapabilir misin.
Açgözlülüğe veya açlığa ihtiyaç olmadığını,
Tüm insanlığın yekvücut olduğunu düşün.
Tüm insanların, hep birlikte,
Dünyayı paylaştığını düşün.

Hayalci olduğumu düşünebilirsin,
Ama bil ki yalnız değilim.
Umarım bir gün sen de bize katılırsın,
Ve dünya tek bir memleket olur.

Not: Parçanın sözlerinin içime sinen bir çevirisini bulamadığım için, naçizane bir öneride bulundum. Kusurlarım varsa affola...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...