1 Mayıs 2011

MÜZİK KUTUSU

Sonunda Kate Middleton ve Prens William dünya evine girdiler. Geriye, en az bir çeyrek asır konuşulacak dillere destan bir düğün; ne kadar şikayet etseler de kraliyet ailesine hala çılgınca bağlı oldukları anlaşılan sokakları/meydanları dolduran İngilizler; ve dedesi maden işçisi olan ve makyajını da kendisi yapan Kate'in duru güzelliği ile garip ama etkileyici bir biçimde hem muhafazakar hem modern olmayı başarabilmiş gelinlikleri kaldı.


Ben şahsen törende giydiği ilk gelinliği daha çok beğendim. Dikişi ve duruşuyla üzerine tam oturan, çok zarif bir elbiseydi. Ama duvağı biraz fazla sadeydi; neredeyse bir fiskos masasının örtüsünü alıp başına geçirmiş gibi duruyordu.


İkinci elbise de çok şık olmasına karşın (özellikle kemere bayıldım), göğüs kısmındaki potluklar nedeniyle biraz hayal kırıklığına uğrattı. Aksine yorumlar okusam da, üzerindeki boleroyu çok yakıştırdım ben. Hava İstanbul'da bile böyleyse kim bilir Londra'da nasıldır? Zatürre mi olsaydı kızcağız yani!

Her neyse, müzik kutusu dedik, nerelere geldik. Velhasılıkelam, bu hafta bu köşeyi pek muhterem Kate ve William'a ithaf ediyor ve daha önce asıl  sahiplerinden dinlettiğim Lucky adlı parçayı, bu kez son takıntım olan Glee üyelerinden kendilerine hediye ediyorum.

Ne diyelim, onlar ermiş muradına, biz çıkalım kerevetine ➳♥


Her iki resim de Salıncak'ta İki Kişi'den alınmıştır. Daha fazlası ve ayrıntılı değerlendirme için tık tık...

Bir de alakasız olacak ama, yazmadan geçmek istemedim, tüm çalışanların 1 Mayıs İşçi Bayramı kutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...