9 Mayıs 2011

BAHAR DİYETİNDE SON DURUM

Geçen hafta diyetimle ilgili gelişme(me)lerden haberdar etmiş; bu kış yakama yapışan soğuk algınlığı silsilesinde yarım bırakmak zorunda kaldıktan sonra, nasıl daha da hırslanarak, kaldığım yerden devam edeceğimi belirtmiştim.


Sözümde durdum; yani:

Yediklerime çok dikkat ettim (dün anneler günü olmasına ve maaile bir arada olmamıza karşın -mümkün olduğunca- kendimi  tuttum) ama kesinlikle aç kalmadım (beslenme planım için şu yazıma bakabilirsiniz);


Her gün en az 6 bardak su içmek için kendimi zorladım (beni tanısanız nasıl bir mucizeden bahsettiğimi anlardınız!);


Kendi kendimi bile şaşırtarak üç gün özel eğitmenim Cindy ile bacak, kol, karın, sırt, göğüs egzersizleri yaptım;


Hafta sonu ise 2 km yüzerek kendimi aştım (aşağı yukarı Hıdırellez'e denk getirerek, gelmemekte ısrar eden inatçı baharı da kendimce getirmiş oldum);


Veee... Çabalarım sonuç verdi! Tam 1kg 300 gr verdim (sanırım benim limitim bu; çünkü ne yediklerimden daha azını yiyebilir, ne de yaptığımdan daha fazla egzersiz yapabilirdim). Göğüs ve kalça ölçülerimde ciddi bir değişiklik olmadı ama benim için en önemli olan belim 2 cm inceldi (89-69.5-96.5).


Sanırım çabalarımın karşılığını göreceğim. Her geçen gün kraliyet ailesine bir adım daha yaklaştığımı hissedebiliyorum ✿◠‿◠


Resim kaynakları için resim altı yazılarına tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...