18 Nisan 2011

DİYET GÜNLÜĞÜ

Geleneksel Bahar Diyetim"in 2011 ayağına ilişkin uzuuun birinci ve ikinci yazılardan sonra, bu haftaki gelişme(me)leri özetliyorum:

- Yeme-içme düzenine aynen devam ettim. Sadece Pazar günü Burgazada'ya gidip balıktı, rakıydı, mezeydi, helvaydı derken biraz azıttım galiba!

Burgazada'da bahar & kedi

- Bu hafta ne yazık ki daha az egzersiz yapabildim! Hava bir türlü düzelmedi ki, yürüyüşe başlayayım. Evin içinde insan sıkılıyor ne de olsa. Salonun ortasında debeleniyorum kendimce :-)

- Selülit masajı ile nemlendirici sürmeyi ise hiç aksatmadım (gerçi henüz gözle görünür bir yararını gördüğümü söyleyemeyeceğim ama durmak yok yola devam).

Ve bu sabahki belirlemelere göre:
- Kilom 59.7'ye inmiş,
- Ancak ölçülerimde bir değişme olmamış (89-72-97) :-(

Geçen hafta verdiğim 1 kilonun yanında 300 gramın esamesi okunmasa bile, daha da kötüsü olabilirdi diyerek kendimi avutmaya çalışıyor ve "artık önümüzdeki maçlara bakacağız" diyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...