2 Mart 2011

ÖNCESİ - SONRASI {KOLTUK YENİLEME}

Eskiciden ya da -ne yazık ki bizde rastlanmayan- garaj satışlarından çooook uygun fiyata alınıp, birkaç küçük (ya da büyük) dokunuşla hem yepyeni hem de şahane bir görünüme kavuşan mobilyaların "öncesi-sonrası" fotoğraflarını ve dönüşüm maceralarını incelemeye bayılıyorum.
Ama tüm görsel deneyimime karşın, yukarıdaki koltuğun aşağıdaki hale gelebileceğini düşünemezdim. Gerçi döşemelik kumaşın çirkinliği (itiraf ediyorum, ben bir yeşil-sevmezim) ve yer yer yırtılmış olması dışında pek bir sorunu yok; ahşap aksamının gayet iyi durumda olduğu da aşikar.

Ama yine de, şu güzelliğe bir bakar mısınız?! Karar verdim en kısa zamanda eskicileri bir bir dolaşacağım. Gerçi son gezimde söylenen fiyatlar karşısında ağzımın payını almıştım ama umut fakirin ekmeğidir; öyle değil mi? Üsküdar ve Kadıköy'deki eskiciler dışında bildiğiniz yerler varsa paylaşırsanız sevinirim. Ama lütfen Çukurcuma, Horhor falan demeyin; antika mobilya alacak kadar zengin değilim :-)

Fotoğraflar en sevdiğim bloglardan biri olan Design Sponge'dan alınma. Yenileme ise Flourish and Blume tarafından yapılmış.

1 yorum:

  1. yeni görüntüsü harika olmuş bnde seviyorum böyle şeyleri ama kim uğraşıcak diyip geçiyo insan :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...