16 Mart 2011

HAYALİMDEKİ EV {YATAK ODASI}

Hayalimdeki ev serisini hazırlarken müthiş mutlu oluyorum. Saatlerce, günlerce internette dolaşıp, görünce içimin titrediği fotoğrafları derlemek; bunları zevklerim ve hayallerimle eşleştirmek; sonra da paylaşmak inanılmaz keyifli.

Mesela hayalimdeki yatak odası kesinlikle açık renk duvarlara sahip, bol gün ışığı alan ve mümkünse çok da küçük olmayan bir mekan.

Bir balkona, avluya, bahçeye açılması da yine en çok istediğim özelliklerden (daha önce yazdıklarımı da düşününce, sanırım benim için en doğrusu iç avlulu ve böylece tüm mekanları dış ortamla bağlantılı bir yerleşim).

Kıyafetler için yeterli depolama alanına sahip olması da önemli. Aslında mümkünse ayrı bir soyunma odası olsa, rahat rahat dağıtsak ortalığı daha iyi olur. Ama olmasa da olur.

Bu temel özellikler haricinde modern, minimal, İskandinav dokunuşlu da olabilir...

Geleneksel, romantik, Oryantalist de...

Ama en önemlisi benden, keyif aldığım şeylerden izler taşıması. Ne de olsa yatak odası kadının alanıdır; öyle değil mi?

Fotoğraf altı yazılarına tıklarsanız, özgün adreslerini görebilirsiniz.

3 yorum:

  1. ben de 3.fotodaki gibi istiyorum sadece askılık olsun,çok sevimli duruyor gerçektn:)

    YanıtlaSil
  2. senin istediklerini bende istiyorum canım :))

    YanıtlaSil
  3. @prettyflowery: bence de çok sevimli duruyor; ama bunları görünce acaba giysiler tozlanmaz mı diye düşünüyorum hep :-)

    @siyah süt: zevklerimizin oldukça benzer olduğunu blogunu her gezdiğimde fark ediyorum!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...