19 Mart 2011

ELBİSE DİKTİM!!!

İnanılmaz ama gerçek. Hayatımda ilk kez, pantolon/etek boyu kısaltma, hepi topu iki dikişten oluşan etekler dikme ve basit el bezleri yapmanın ötesine geçtim ve "ne olacaksa olsun" diyerek kendime bir elbise diktim. 

Elbise: Ben yaptım :-)
Kolye: Avon
Ayakkabılar: Mudo/FTS 64

Modeli, Burda'nın 2011/Şubat sayısındaki 116 numaradan yola çıkarak ve birkaç küçük değişiklikle oluşturdum (okuyan da kırk yıllık terziyim sanacak). 

Daha önce Antigone'nin aynı modeli dikip, kollarının çok açık olduğunu yazması üzerine ben yan dikişleri biraz daha uzattım; böylece açıklık azaldı. Kollardaki plileri de beceremem diye yapmadım; ama sonradan pişman oldum. Bir de beldeki fitil detayına -yine beceremem endişesiyle- hiç girmedim. 

Sonuç: yazın püfür püfür giyilebilecek, incecik ve rahat bir elbisem oldu. Daha önemlisi kendime güvenim geldi. Yeni dikişlere yol açmak üzere, yıllardır biriktirdiğim kumaşlarımı ortaya çıkarmaya başladım.

Yalnız şunu öğrendim ki, insanın kendi kendinin düzgün bir resmini çekmesi çok zormuş. Tek kare için belki 20 fotoğraf çektim; yine de memnun kalmadım. Moda/stil blogu olup, bunu sürekli yapmak zorunda olanlara sabırlar diliyorum!

Evet, elbisem ütüsüz, farkındayım. Ayrıca göremiyorsunuz ama henüz dikiş paylarını sürfile bile yapmadım. Ne yapayım, çok heyecanlandım; hemen paylaşmak istedim. Üstelik kumanda panelime bir girebiliyorum, bir giremiyorum. Hazır girmişken kaçırmak istemedim. Bir daha ki sefere daha özenli olacağım. İzci sözü!

8 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel dikmişsin..renginide çok beğendim..ilk dikişin ama gayette güzel dikmişsin..beline kemer takarakta kullanabilirsin..(olsun biz ütüsüz olduğunu görmüyoruz bile :).. )

    güle güle kullan..devamını bekleriz..bu arada blogunda neden izleme gadgeti yoktur!!

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğine çok sevindim. Gri benim en sevdiğim renk. Kemeri ben de düşündüm ama önce uygun bir şey bulmam/yapmam lazım.
    Senin gazınla bir izleyici bölümü koydum. Ama bir kişiyle çok komik gözüküyor :-)

    YanıtlaSil
  3. tmm canım hemen izleyicin oluyorum :))

    YanıtlaSil
  4. canım bende bir kişiyle başladım..kimse kimseyi sevmek zorunda değil internet hayatında ve seni sevenlerde izleyicin olacaktır zamanla akışına bırak..

    biz bize yeteriz :))

    YanıtlaSil
  5. Evet süper kendim gibi yeni dikişçileri bulunca mutlu oluyorum. Bende dikiş dikmek için çırpınan elimnden geldiğince yapmaya çalışan bir tipim :)İzlemeye alındın ble. Tanıştığımızada sevindim. Kolaygelsin

    YanıtlaSil
  6. yorumu çok geç görmüş oldum, kusura bakma. elbise harika olmuş, eline sağlık.

    geçmiş olsun bu arada. ne için mi? artık senin de kanına girdi bu virüs. bir kez diktiğin birşeyi giydin mi, artık bırakamazsın. nice güzel ürünlerini görmek dileğiyle.

    sevgiler ;D

    YanıtlaSil
  7. ne yorumu ya, elbiseyi demek istedim ;P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...