19 Aralık 2011

1. YAŞ HEDİYE ÇEKİLİŞİ KAZANANLARI

1. Yaş Hediye Çekilişime katılan, çekilişi bloglarında veya twitter/facebook/vb. mecralarda paylaşan ve bu vesileyle blogumun tanıtımına yardımcı olan herkese çoook teşekkür ederim. 

Sıra geldi 15 günlük maraton sonunda kazananları açıklamaya. Ben çekilişi eski usul yapmayı tercih ettim. Yani herkesin ismini, kağıtlara yazıp, onları katlayıp, bir çanağa doldurdum...

Uzun uzun karıştırdım. Elimi çanağa daldırdım. Ve içinden üç tane kağıt çektim...

Ve işte kazananlar:
Beyaz: MELEXY
Mavi: arwen
Kırmızı: cilekliturta

MELEXY, arwen ve cilekliturta'yı tebrik ediyorum. Umarım hediyelerini severek kullanırlar! Ve katılan herkese tekrar teşekkürler!

[22.12.2011]: MELEXY şu ana kadar irtibata geçmediği için diğer kazananların hediyelerini de gönderemedim. 23 Aralık Cuma akşamına kadar iletişim bilgilerini halen göndermemişse yorum yapanlar arasından yeni bir isim belirleyeceğim. Herkese yeniden iyi şanslar :o)


[25.12.2011]: MELEXY'den haber alamadığım için çekilişi tekrarlamak zorunda kaldım. Yeni talihlim "NAZLI" oldu. En kısa zamanda bana ulaşırsa Yılbaşı'ndan önce hediyelerine kavuşabilir. Olur da o da irtibat kurmazsa, çekiliş bir kez daha tekrarlanacak; fakat umarım böyle bir şey olmaz. Neredeyse hediyelerimi istemediğinizi düşünürüm :o(


[02.01.2011]: NAZLI, arwen ve cilekliturta hediyelerine ulaştılar. Çekilişe katılan herkese bir kez daha teşekkürler!

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...